Don´t you let me go tonight.

Idag har det inte blivit mycket bloggande. Istället har jag klurat lite på min bloggdesign och äntligen är jag nöjd. Nu är bara problemet att den ser olika ut i firefow och explorer, men det orkar jag inte fixa idag.
Annars har jag inte gjort så mycket idag. Det var tänkt att jag skulle plugga, men så blev det inte.
Senare ikväll blir det nog tv mys med lite glass och sånt gott, måste ju lägga på mig lite fett nu när det är så JÄVLA kallt ute som man tror att man ska fröfrysa bara man sticket ut fötterna.
Snart ska jag hjälpa mina päron att slänga ut granen. Äntligen säger jag. Jag är trött på jul, snö och allt som hör till. ge mig vår, sommar och vämre.
Thats all.
KISSES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0