And I know that it´s complicated, but I´m a loser in love

And after all the boys and girls that we´ve been thorugh
Would you give it all up?
Could you give it all up?

If I promise to you boy
That I´ll never talk again
And I´ll never love again
I´ll never write a song
Won´t even sing along

I´ll never love again
So speechless
You left me so speechless



Dagen har bestått av plugg hela dagen. Och nu när jag är hemma består den av exakt samma sak. Jag har en massa matte att göra PLUS lite engelska och svenska C som förövrigt började idag. Vart väldigt stolt över mig själv idag, när jag fick reda på att jag fick MVG i svenska B. Det gjorde min dag så att säga. Men nu var det plugg ja, och för att inte dö totalt så har jag en massa John Mayer musik att lyssna på.
KISSES

Kommentarer
Postat av: FRIDAHCHARLOTTA

**



Wiiiie:D:D

2010-01-20 @ 22:06:08
URL: http://fridahcharlotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0