14 januari 2010

Sitter hemma hos Susanna och pratar just nu med hennes otroligt söta 5 åriga lillasyster. Hon är så härlig och har riktigt med energi. Upp och ner, hej och hopp, ut och in och sen ner och upp. Det är nästan så man inte hänger med. Snart ska Suss och jag gå upp till Ekholmen och köpa lite godis till teatern vi ska gå på. Figaros bröllop heter den, och vad jag har hört av alla andra så suger den. Men hey, vad gör jag inte för ett bra etyg i svenska? Lite surt bara att det är samma dag som våran balkickoff. Men eftersom att jag ändå inte är helt frisk så är det bättre om jag inte går. Jag och mina favoriter kör utgång på lördag istället.
SMELL YOU LATER

Bild på mig och Suss från i helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0