tears dry on their own.

Gud måste vara på min sida på sätt och vis idag. Det blev nämligen ingen rotfyllning då min tandläkare snart ska sluta och inte vill påbörja en sån behandlig utan att få slutföra den. Så rotfyllningen bli i mars istället. Idag skulle jag istället laga ett hål men det kändes som det nästan var värre en rotfyllning. Till en början vägrade jag att ta bedövning pga. att jag hatar såna sprutor. Men när jag i princip höll på att börja gråta av smärta så tvingade min tandläkare mig till att ta en sån. Så nu sitter jag här och känner mig som en dreglande gammal tand med en hängande kind. Det som är roligt är ju förstås att jag kan slå mig själv utan att känna det. Ett perfekt sätt att öva min högersläng på kanske?
Nu ska jag snart sätta igång att plugga lite. Känner att det kan vara nödvändigt.
KISSES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0