since i made it here, i can make it anywhere. They all love me everywhere.

Fytusan vilken drastisk förändring mitt humör gjorde när pappi kom hem med en present till mig förut. En helt ny och alldeles egen TV, så nu kan jag äntligen titta på the hills i mitt rum och slippa höra pappa´s suckar om att det är så dåligt och yadiyadiya. Dockk är den inte inkopplad än och jag vet inte var jag ska ha den, men det löser sig.
Nu tänkte jag snart krypa ner i sängen igen, där jag har tillbringat större delen av dagen. Febern vill liksom inte ge med sig, så jag är ganska borta egentligen och har drömt en massa konstiga feber drömmar. Bland annat en om att jag var ute och gick en helt vanlig dag, bara det att det var en gigantisk smile gubbe som liksom flög efter mig i luften vart jag än gick? Någon drömtydare här som kan tolka det? För jag kan det då inte.
KISSES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0