it´s gettin' late but I don´t mind.

Igår var det en riktig myskväll med Matild på stan. Vi fikade två gånger och traskade runt och tittade i affärer. Jag var även inne och betalade min balklänning så nu måste jag bara sy upp den så är den klar. Matild och jag gjorde även upp big plans tills skolan börjar. Det kommer bli sååå kul när vi får sätta dom i verket.

Idag har det inte hänt så mycket. Jag har gått hela dagen och vart nervös för en rotfyllning som jag egentligen skulle gjort idag, men jag vet inte vad det är med Kisas tandläkare för inte blev den av idag heller. Nu tänkte jag sätta igång och plugga lite, har en del uppsatser som ska vara klara tills efter lovet och jag tänker inte göra dem i helgen.
KISSES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0