det kan va så förfärligt. det kan va så bra.

Tisdag. Jag har som vanligt en enorm jävla tur och har lyckats bli sjuk, bara för att jag och min PA grupp ska åka till Örebro ikväll. Men feber och snuva stoppar inte mig, jag får bara ta det lite lugnt och knapra alvedon. Snart ska jag slänga på mig lite smink och platta håret, och sen beger jag mig in till skolan för en ovanligt lugn dag, men det behövs kan jag säga. Just nu är det dock inte skolan som är mest jobbig, tan en massa annat. Det känns som att det på nått sätt är typiskt mig. När jag verkligen försöker att inte göra fel, så blir det fel. Och när jag verkligen försöker hålla mig undan drama som jag har haft tillräckligt av, så kommer det bara ännu mer. Men det kommer förhoppningsvis lösa sig. Eller rättare sagt det ska lösa sig.
KISSES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0