24 februari

Idag när jag vaknade så sken solen och fåglarna kvittrade utanför fönstret. Det första som slog mig var att detta kommer bli en skitbra dag. Jag går ner, äter frukost och allt är lugnt. Sen börjar Max hulka och kräkas på mattan i köket, jag får ett ganska stort sammanbrott när jag inte vet vad jag ska ha på mig och just nu håller jag på att bryta ihop för att min hud är så jävla torr. Vad fan är det med mig egentligen? Känner för att bara krypa ner i sängen med älsklingen och stanna där. Men nej, han är dum och åker snowboard i Alperna.
Dagen kommer iaf bli bättre, för vid ett sätter jag mig på bussen upp mot stan. Först blir det gym och sen mat med Matild på stan. Ska även springa bort till bröllopshuset och betala mit balklänning. Senare framåt sex är det dags för det som jag har drömt om hela natten. Matild och jag ska nämligen se Shutter islands. Jag kommer nog både gråta, skratta och kissa på mig av rädsla tror jag. Herregud, varför väljer vi alltid såna filmer för?!?!
KISSES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0