you got under my skin,

De senaste dagarna har jag sett Lovw actually tre gånger och nu lyssnar jag på soundtracket. Jag vet inte vad det är med den filmen men den gör mig så glad och samtidigt så ledsen. Helt galet men samtidigt absolut förståligt vad folk gör för kärlek. Den filmen visar verkligen alla olika delar av kärlek som finns. Krossade hjärtan, sorg, rädsla för att visa vad man känner, mod, övertramp och hur fint det faktiskt är när någon känner likadant tillbaka.

Förövrigt är jag fortfarande sjuk. Är även nyklippt. Eller frisören igår tog en och en halv centimeter på mitt hår, räknas man som nyklippt då för inte ens jag ser någon skillnad? Funderar även lite på om jag ska skicka efter bare minerals från USA. Vet att jag är fairly light och just nu finns light inne, och det står att man ska få två olika foundations men är det då två av samma eller får man fairly ligth också? Confused Elin här alltså..
XXXXXX.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0