onsdag,

Jag vaknade upp imorse med värsta förkylningen och halsont. Visste inte riktigt vart jag skulle ta vägen så jag somnade om helt enkelt. Nu har jag tagit en varm dusch och druckit en massa thé. Lagade även till kroppkakor och en massa broccoli så nu har halsont(et) släppt. Näsan rinner dock fortfarande som en jävla fontän. Gissar att det kan bero på att jag inte klär på mig ordentligt nu när det är så förbaskat kallt ute. Min mammas röst typ ekar i huvudet på mig nu om att jag måste ta på mig långkalsoner, skidställ och hela köret. Kanske ska följa hennes råd för en gångs skull även om det bryter mot alla modemåsten och lagar som jag följer som en slav...

Anywho, tänkte skippa jobbet idag och ligga hemma och tycka synd om mig själv, men jag känner faktiskt inte för det. Så jag ska istället träffa min finis och ta en kvällsfika. Vi tar nog en sväng på stan också och tittar på julklappar.

PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0