25/12/12

Denna dag har till stora delar gått ut på att mysa med mannen i mitt liv som nu på morgonen har tagit över större delen av min säng. Han har även gått och dragit på sig en liten söt förkylning också så ibland vaknar han till och nyser lite. Min fina bebis. Annars har jag även hunnit med att göra en massa fina märken på golven av mina nya skor (sista gången jag får skor i julklapp enligt mamma?). Nu snart tänkte jag slänga på mig lite smink och sen bär det av hem till mormor för lite fika. Antar att de flesta ska ut ikväll också? Jag skulle gäran joina men eftersom att jag festar så mycket annars så känner jag att jag i alla fall kan ta det lite lugnt under julen.
XXX.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0