varje gång du möter min blick blir min värld något större.

Blir mysis kväll hemma istället. Ska se om jag inte kan få mamma att åka ner och köpa lite ostbågar och hårfärg. Vill bli brunett ikväll. Vill ha förändring. Är så extremt trött på min nuvarande hårfärg. Är extremt trött på livet i allmänthet faktiskt. Hela tiden dessa jävla upp och nergångar. Varför kan livet inte bara hålla sig på en jämn och bra nivå istället. Hela tiden ska det ta oss på sängen och kasta in oss i sitautioner som vi inte klarar av och bara vill ta oss ur. Aldrig helt kunna släppa och gå vidare. Alltid tänka tillbaka. Vad kunde jag gjort annorlunda? Vad skulle jag sagt? Är allt mitt fel?
Nej, det här skulle handla om att jag vill färga håret. Så ja, jag vill färga håret helt enkelt.
over and out.

Kommentarer
Postat av: hilda

sv: ja det måste verkligen testas på :) Hårfärg måste bytas för min del med! Jobbigt med upp och nedgångar.. Hoppas det blir mer uppgångar framöver :)

2010-08-16 @ 00:51:07
URL: http://nyheter24.se/nextinfashion/hilda
Postat av: melissa

SV: visst var dom!:)

2010-08-16 @ 14:47:01
URL: http://melissablogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0