om du aldrig prövar hur ska du då kunna veta?

När pappa tycker att mitt rum är för stökigt och han redan har försökt att få mig att städa det i två veckors tid genom att ständigt (STÄNDIGT) tjata på mig om att städa det så tar han till en metod som jag tycker om väldigt mycket, nämligen övertalningsmetoden. Idag var tydligen dagen då han inte stod ut med mitt rum såg ut som det gjorde (tredje världskriget plus tre tornados) längre så då var det dags. Jag satt med spända öron och väntade på hur erbjudandet kunde låta och jag måste säga att det var riktigt förbaskat bra. Jag får nu eftersom att jag har städat iordning hela mitt rum (tog tre timmar) klicka hem valfri vara från topshop och jag har siktet inställt på en riktig godsak som ni får se senare. Det roliga med allt det här är att denna metod alltid kommer fram förr eller senare, man måste bara vänta. Nått som är ännu roligare är att pappa inte förstår att jag vet det, och alltså skiter i att göra allt han ber mig om tills jag får nått för det. Detta är vad jag kallar en riktigt buisness women, eller som Simon skulle sagt: en riktigt bortskämd jävel.
THAT`S ALL.

Kommentarer
Postat av: Linus

Hehe, Simon har ju rätt. Vänta bara tills pappa för för sig att du får betala för mat och husrum =)

2010-08-03 @ 20:13:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0