hold me closer and I feel no pain.

Du heter: Elin

Smeknamn: Bara Elin. Tråkigt, jag vet.

Låt som när du är ledsen sörjer till: Något med Coldplay eller Johnny Cash.

Beroende av: Datorn helt klart.

Vad tror folk om dig? Ganska mycket tror jag. Men får oftast höra dryg och bitchig.

Stämmer det? Jag tycker inte det och inte personer som verkligen känner mig heller.

Vad får du oftast komplimanger för? Kanske lite pinsamt men faktiskt mina bröst. Sen mina ögon också.

Hur imponerar man på dig? Genom att vara sig själv. Jag tycker också att man ska kunna driva med sig själv. Jag tycker att super seriösa personer är ganska osexigt.

Brukar du skratta för dig själv? Haha, always!

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Sounds perfect :D mm, ska med ta det ganska lugnt. Puss<3". Från Matild.

Var bor du? Kisa, 6 mil ifrån Linköping.

Trivs du där? Nej, verkligen inte. Vill flytta så snabbt som möjligt.

Har du haft sex idag? Har jag det? vem vet ... ;)

Hur svarar du i mobilen? Beror på vem det är men oftast typ heeeeeeej.

Vem ringde du senast? Mamma.

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Det var Simon som frågade om jag skulle med ut ikväll.

Antal timmar sömn inatt: Typ 8 kanske?

Sov du ensam: Nej, med en hårig herre vid namn Max.

Brukar du komma i tid: Oftast.

Hur känner du dig nu: Uttråkad och förväntansfull tills imorgon.

Vanligaste färg på dina kläder: Svart eller vitt. Är inte så mycket för färgglada kläder.

Vad tycker du om fötter: Beror på vems fötter det är och hur dom ser ut. Så länge dom inte ser ut som typ Frodos i sagan om ringen så är det väl ingen big deal.

Vad saknar du: Många saker.

Hade du en bra kväll igår: Gjorde inget särskillt.

Favorit dryck på morgonen: Vatten.

När brukar du oftast gå och lägga dig: Beror på men runt två någon gång.

Är du blyg? Haha, jag är raka motsatsen till blyg.

Sysslar du med någon idrott: Njae, gymmar.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Vet inte. Tror mer på attraktion vid första ögonkastet.

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Haha, kissa och ha sex.

Är du nöjd med ditt liv: Kunde vart bättre, kunde vart sämre.

Är du bortskämd: Njaee. Vet inte.

Vad gör du i morgon: Sover, vaknar, äter, åker till stan, träffar Matild, åker på fest och super hela natten. I stora drag.

Vad är det värsta du vet? Grävlingar. Och ormar. Sen gillar jag inte typ krig, lögnare och skitkillar.

Har du bra vänner och äkta vänskap? Jaa det har jag verkligen.

Vad är det finaste du fått? Resan till Kreta när jag fyllde 18 var väldigt kul samt resan till London.

En speciell dag du minns: Dagen jag fyllde elva. Samma dag som pappa åkte in till sjukhuset för att operera hjärtat.

Du samlar på: Fina minnen.

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Arg - Matilda. Ledsen - Mamma.

När grät du senast: Kommer inte ihåg. Det var ganska länge sen jag grät.

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Köpa en lägenhet, shoppa, resa och spara.

Vill du gifta dig: Jag vet inte.

Vill du ha barn: Om jag träffar en person som jag känner att jag skulle kunna tillbringa resten av mitt liv med, annars inte.

Är du musikalisk? HAHAHAHA. Jag skulle säga att jag är otroligt musikalisk men alla som har hört mig sjunga skulle säga att jag total ljuger. Mitt ex kallade mig tondöv.

Vad dricker du helst när du är törstig: Min älskade coca cola. Eller vatten.

Bor dina föräldrar tillsammans: Yes they do.

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja, det har jag allt.

Biter du på naglarna: Det går lite i perioder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0