diss.

Jag är på diss humör och det är tre saker som retar mig just nu.

1. Jag är FORTFARANDE sjuk och inte fan har det blivit bättre, snarare tvärtom. Har en jävla hosta som gör så att jag knappt kan andas och jag är extremt nära på att ringa sjukhuset och be dem skicka hit lustgas eller nått.
2. Blue man group reklamen. Jag vet inte hur länge den har gått på tv och hur många gånger jag har sett den. Lovar att dom visar den minst 30 gånger varje dag på varenda jävla tv kanal. Fattar liksom inte ens vad som är grejen med dem. Dom är blåa och bankar på rör....
3. Crowned. Det är inte just tv programet som stör mig (jag finner det ganska roande) utan två jävla mammor och deras äckliga döttrar som har så jävla dålig självkänsla så att de enbart trycker ner andra. En av döttrarna kan vara den mest bitchiga personen som jag någonsin sett, och hon trycker ner sin mamma hela tiden. Visa respekt för fan! Ett annat par var dem som jag hatade mest. Och när de väl åkte ut så gjorde de bort sig och gjorde en sån där hand grej som alla "coola" svarta tjejer gör i luften och sprang av scenen. Liksom HEJ HEJ bortgjord.

Det var allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0