100819

Internet här hemma har fuckat ur totalt de senaste dagarna vilket har resulterat i X antal damputbrott från min sida. Men nu äntligen har det börjat fungera igen. Tur det annars hade jag fasen ringt till Telia och bett dom köra upp det här jävla modemet i röven. Förövrigt spenderade jag gårdagen med att vrålplugga italienska. Håller på att tenta av den nu och idag har jag en hör och läs förståelse. Känner att det kommer gå åt fanders då jag inte har läst italienska på typ ett och ett halvt år, men det får gå som det går helt enkelt. Det är upp till Gud som en sån där super religiös skulle sagt och det känns fasen som det är så.
Nu ska jag dricka upp mitt thé och plugga lite till.
PUSSPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0