I need a visit to Vienna.

Bra dag Bra dag. Har endast haft en lektion där vi fick titta på film och efter det gick jag, Matilda och Anchana ner på stan en sväng. Tittade i lite affärer och så där. Sen dock jag och Anchana en fika för att sätta igång med vårt arbete om olika klädstilar och affärer, men mitt i alltihop kommer det in en kör och ställer sig i en ring mot oss och börjar sjunga. Skapligt chockande kan man ju säga, men vi kände oss ganska hedrade :)

Ikväll blir det först grill med familjen här hemma och efter det beger sig jag och Matilda hem till Gustav med lite folk för att chilla och så. Senare blir det nog krogen där vi ska möta upp Simon och Bizze. Kommer bli en bra valborg känner jag, även om vädret inte är på min sida.

PUSSHEJ

*
har fått min ring nu också och den är p e r f e k t.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0