you almost feel ashamed, that someone can be that important that without them you feel like nothing.

sitter hemma hos mört och väntar på att han ska komma hem från jobbet. hade tänkt plugga heeeeela kvällen menallt började med en telefonkonferans med majs i sisådär två timmar om livet i allmänhet och efter det kunde jag inte riktigt konsentrera mig. har istället tittat på serier på mtv och försökt glömma bort den äckliga skräckfilmen som bubbs och jag kollade på tidigare ikväll. blööh. dum är jag som ser sånt när jag vet att jag ska vara hemma helt själv. vet inte hur många gånger jag har inbillat mig att det står någon på balkongen eller att någon knackar i väggen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0