SUNDAY.

Är ensam hemma idag. Ganska skönt faktiskt. Skulle kunna röja som fan och förstöra huset, men sitter istället och skriver på en rapport till som ska in på fredag. Ska även hinna med att läsa 6 andra rapporter samt opponera på dem. Universitetet är verkligen inget skämt, verkligen hardcore så att säga. Enda nackdelen med att jag är hemma själv är väl att jag är tvungen att laga mat. Magen har börjat kurra men jag orkar verkligen inte... Någon som känner sig manad att åka hit till mig på landet och laga mat? Någon? Nehee..'
Längtar förövrigt som fasen på att denna vecka ska starta och även sluta. I veckan ska jag nämligen få mitt nya, fina äpple (alltså en macbook för er som inte fattar) och när denna vecka är slut börjar en ny delkurs, externt redovisning och kalkylering. Efter dessa helvetesveckor med duggor, inlämningar och grupparbeten så längtar jag tom. till det. Helt sickt alltså..
Jaja, det var väl allt jag hade att säga för stunden.
PEACE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0