when I was young.

Galen gårkväll. Först fix hos bästis och sen bar det hem till Olle för förfest. Efter några timmar drog vi ner mot stan och platens där vi mötte upp lite folk. Sen är det ganska svart för min del, med andra ord minnesluckor. Drog iaf hem ganska tidigt och sov hos A. Vaknade tidigt och blev upphämtad av min moder och fader. Nu sitter hela familjen samlad i Örebro hos min bror. Vi har traskat runt lite i diverse affärer och käkat kina mat. Gotta love it. Nu snart ska vi kolla på film och sen sova. Imorgon är det någon marknad här som vi ska på men känner jag mig själv rätt (vilket jag gör) så lär väl jag gå runt i klädaffärer istället. Det var allt för nu.
PUUSS,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0