nattsvammel.

Kom hem från jobbet för ett tag sedan och ligger nu i sängen och försker att bli trött. Nackdelen med mitt jobb är ju att jag dricker cola hela tiden för att inte bli så varm, och för er som inte vet det (ironi) så innehåller ju cola en hel del koffein. Så ja, pigg Elin nu helt enkelt. Har även lyckats gå och dra på mig någon slags förkylning + halsont vilket är väldigt tyspiskt mig när det är fint väder och sådär. Förövrigt så har jag min fina håriga, lilla bebis jämte mig som i stort sett har tagit över större delen av min säng. Det är fan en sensation att han som inte ens är en halv meter kan fläska ut sig så mycket. Det var allt för mig. PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0