klant numero uno.

Alltså jag vet inte vad det är med mig idag. Vaknade tidigt och tog en lång dusch, sen när jag sitter och käkar frukost så intalar jag mig på något sätt att jag ska vara hos frisören vid kvart i tolv istället vid kvart i ett och skyndar mig som fan för att hinna dit. Väl där blir jag ofc informerad om att jag är en timme för tidig. Så det var ju bara att gå hem igen och nu sitter jag här med ångest. Att klippa håret är ju något som jag hatar, det blir aldrig bra och de tar alltid för mycket. Som tur var här jag min lilla håriga bebis här jämte som ligger och snarkar och spinner. Fast tror nog nästan han ligger här mest för att han vill att jag ska klia honom på hakan och inte för att ge mig mentaliskt stöd. Men ja, kanske dags att slänga på sig något snyggt nu då, innan hann jag bara ta på mig första bästa och såg ut som hej kom och hjälp mig, så nu kan ju i alla fall ta på mig något som är mer "jag". Nu ser jag ju verkligen ut som att jag är ifrån Kisa, alltså som vilken vanlig bonde-fjortis som helst. INTE OK.
PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0