make a wish,

Idag fyller min finaste finis och bästaste bästis 19 år. Grattis Matild och hoppas du får precis vad du vill idag, för du förtjänar allt guld och glitter i hela världen (plus lite till).
Och nu till något helt annat. Ska rösta idag och alla bloggare skriver ju att de är så stolta moderater och blablabla. Jag kan då istället säga att jag är en stolt sosse och miljöpartist så det är på det blocket som min röst hamnar idag. Och om nu någon har något negativt att säga om det så bring it on, är redan irriterad så det räcker.
That´s all. PUSS.

Två bilder på Matild och jag. En från Rom och den andra från en av alla våra utgångar.

Kommentarer
Postat av: matild

TACK FINASTE DU. du är bäst i hela vida världen. loveyou!

2010-09-20 @ 10:13:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0