I keep dancing on my own,

Friheten jag känner nu har även en baksida. Ingen att spendera en tråkig lördagskväll med. Ingens arm att somna på. Ingen att bråka med över vilken film man ska hyra. Ingen som snarkar alldeles för högt och sover för länge.

Ändå vill jag inte ha vem som helst. Jag vill inte bara hitta någon. Inte vill jag ha dig tillbaka dig heller. Jag vill hitta den rätta. Den som får magen att pirra och kinderna att rodna. Det spelar ingen roll hur lång tid det tar eller om jag är för kräsen. För jag kan skippa armen att sova på och att bli väckt av snarkningar på natten, så länge jag vet att dig är dig jag väntar på så är det för de rätta skälen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0