baby your all that I want.

Fy satan i gatan vad trött jag är och har vart hela dagen. Har knappt kunnat hålla ögonen öppna så idag ska jag gå och lägga mig super tidigt så att jag orkar vara med hela dagen imorrn. Jag ska ju "chocka" min religions lärare Adam som målade kors i taket idag när han såg att jag var i skolan två dagar i rad. Han tycker alltså att jag tar mig för många sovmorgonar, vilket jag helt ärligt gör också. Men hey, vilken normal människa orkar ta sig upp ur sängen halv sex fem dagar i veckan?

Snart ska jag ringa älsklingen som jag har saknat ganska mycket idag. Jag har gått runt med hans mysiga tröjan hela dagen och sniffat in hans lukt så just nu vill jag bara ligga och gosa med honom, men det får vänta tills lördag.
KISSES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0