resan är slut sen länge sen.

Gårkvällen var kul. Middag med min bästa på Thai Coconut och sen Måndagsklubben/ladies night med mina fina. Var riktigt värt faktiskt och fyfan vad skönt det kändes när jag vandrade in på systemet igår. När Matild och jag började bli lite för trötta åkte vi hem till John och somnade som två stockar. Vaknade sen sent och för en gångs skull var det Matild som var morgonpigg och låg och försökte väcka mig.
Imorgon ska vi träffas tidigt på stan, gå och köpa våra longboarder (ÄNTLIGEN) och sen åka iväg till hennes land där vi ska spendera natten. På fredag blir det utgång igen och då för att fira Bizze som fyller 20. Can´t wait.
KISSES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0