break old habits.


Känner att jag inte var ute igår. Jag är så van att gå ut och festa på måndagar så att när jag inte gör det så blir det fel. Jag är van att kunna dansa av mig, supa ner mig totalt och röka sönder min hals. Det är då jag känner att jag lever. Det är då jag får ut allt ur mitt system Förövrigt längtar jag otroooligt mycket till London nu. Och förövrigt igen så har dagen varit riktigt bra. Hängde först lite med Simon, John och Rille innan jag tog bussen upp till Staden. Träffade Matilda + hennes syster och pappa i gamla stan där vi klappade hästar och tittade på getter. Sen åkte vi hem till Matilda och spelade spel och Matild och jag lyckades skrämma skiten ur Klara när vi spelade tecknet. Vi han även med att titta på the Village (sääämst) och äta chips. Imorgon blir det middag och biomys med Simon och sen raka vägen hem till Matilda. På torsdag ska vi nämligen göra Kolmården. Can´t wait!

KISSES


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0