i´m a believer.

fytusan och in i bomben vad skönt det var att gymma idag. redan när jag gick där ifrån kände jag att jag vill detoch köra ett pass till! precis så som det ska vara. dock tippar jag att jag har major träningsvärk imorgon, så tror jag kör på vilodag då och kör ett nytt pass på torsdag. fikade även med bubbis och åkte till den nya lägenheten. vi fixade även nya tvn. en 50' tummare tror jag att det blev (totalt ointreseras faktiskt) och det är lite föööör stort enligt mig, men karln min är galen i sånt dära... fikade även med majsan, matilda och sanne senare på kvällen. tänkte snart gå och sova men gissar att jag lär sitta uppe och spela det där JÄVLA SPELET som maja och matilda har fått mig beroende av. dumma fucking iphone och dumma fucking temple run....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0