tråkigt.

BRUKAR DU KOMMA I TID:
Njae, det där går i perioder. Antingen är jag alltid tio min innan, annars tio min för sent..

HAR DU BRA KONDITION:
Hehe, det där gar med i perioder. Men just nu så nej..

HUR KÄNNER DU DIG NU:
Lite trött oxh seg. Små hungrig och sugen på chips. Typ..

VANLIGASTE FÄRG PÅ DINA KLÄDER:
Svart. Emo-style som pappa brukar säga..

KAN DU LAGA MAT:
Inte för fem öre!

VAD PLUGGAR DU:
Läser en fristående kurs i företagsekonomi. Riktigt roligt faktiskt :)

BLIR DU BRA PÅ KORT:
Nej.

NÄR OCH VARFÖR GRÄT DU SENAST:
Igårkväll, när jag tittade på "hur många lingon finns det i världen" och Leif dog ..

VAR DET PINSAMT ATT SVARA PÅ DET:
Nej, inte alls faktiskt.

HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR:
Yesbox! Lugn och skön.

DIN FAVORITDRYCK PÅ MORGONEN:
Te alla gånger! Eller någon god juice.

ÄR DU NYTTIG:
Ibland, ibland inte.

HAR DU NÅGONSIN HAFT NÅGOT JOBB:
Ja, just nu jobbar jag extra som servitris :)

ÄR DU BLYG:
Nej, jag är nog mera översocial tror jag.

VILKEN TID GICK DU UPP IDAG:
Halv elva kanske..

JAG SOVER:
Jag somnar alltid i fosterställning men vaknar alltid på magen.

VAD SA DU SENAST?
"Titta på Max" till mamma..

VAR DU PÅ FESTIVAL I SOMRAS?
Nej :(

VEM RINGER DU NÄR DU ÄR ARG/LEDSEN?:
Matilda.

VAD SKULLE DU BEHÖVA NU:
En stor chipspåse och någon som städar mitt rum. En ryggmassage och en massa pengar på kontot skulle med funka bra..

HAR DU SNYGGA SKOR:
Ja, fast några fler skulle inte skada :)

VAD VAR DET FÖRSTA DU SA I MORSE:

"Godmorgon"

HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT:

Jajemän.

HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG I NATT:
Max hoppade upp någon gång inatt och puttade bort mig som vanligt..

HAR DU KÖRKORT:
Nej...

ÄR DU ENSAM NU:

Ja, eller mamma sitter i rummet jämte.

VAD SER DU FRAM EMOT MEST DENNA VECKA?

Helgen.. Och sen lite imorgon då jag börjar en ny delkurs på Uni.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0