saker att längta till.

- den 25. LÖN & STUDEIBIDRAG <3
- 29 oktober. Dagen eter fittentan i externredovisningen. Ska seriöst elda upp de böckerna..
- Julafton, Vem fan längtar inte dit?
- 2 Januari. Flytten till nya lägenheten med babe. Hittade så mycket fint igår med grabben som vi MÅSTE köpa.

Ska förövrigt snart sätta mig att plugga lite. Sen bär det av hem till Matild för mys och snack plus lite vin. Vi sticker nog in till stan och Platå sen för att trakassera babe och tvinga till oss gratis drinkar. Inte helt fel att vara tillsammans med en bartender.

Förövrigt borde jag få cred för att jag är världens bästa flickvän. Gick och handlade imorse och gjorde sen pannkakor till frukost, och nu har jag diskat ALL disk. Råkade även slå sönder en av mörtis finaste tillrikar med, klantig som jag är. Får se om han märker något annars håller vi tyst om det, OK? Men ja, plugg var det. Ska bara se om det inte finns något annat i lägenheten som måste göras... typ tvätta fönstren eller något..
PUSS:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0