piss.

Idag är jag sur på mig själv. Dagen började bra, sov hos mörtis och vi hade en massa morgonmys. Orkade sen inte åka till uni och tänkte att jag skulle plugga hemma. Men vad händer när jag kommer hem? Jo, jag somnar ofc. Så nu sitter jag här, aspigg och med en MASSA plugg att göra. Så får nog skippa utgången imorgon och enbart köra lite afterwork (school i mitt fall) med natta och natta. Sen blir det hem till Babe för att hinna ifatt allt. Har ju även ett inlämningsarbete tills måndag... Sen på natten kommer (förhoppningsvis, man vet ju aldrig med martin på fyllan) hem full och glad. För hans del vankas det utgång med hans polack vänner. Förövrigt har veckan vart bra. Har hittat motivationen till skolan igen så nu behöver jag bara komma igång med träningen så är allt bakc on track.
KYSS PÅ ER.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0