this pain is killing me.

Alltså fuck this! Har så ont i min äckliga visdomstand så ligger i princip och gråter av smärta. Vet inte vad jag ska göra riktigt, för tandläkaren vägrar att ta bort den och jag vägrar äta antibiotika eftersom man får sä äckliga biverkningar. Så jag får ligga här och tycka synd om mig själv och knapra ipren istället. Får ju se hur det kommer funka på jobbet imorgon bara. Annars har det vart en bra dag. Hängt med Maja på stan och handlat lite och tjockat i mig en massa (MASSA) kinamat. Skulle egentligen till gymmet med men skippade det. Ikväll ska jag bara ta det lugnt och försöka komma över det faktum att jag ska jobba hela helgen och alltså inte kan gå ut imorgon och inte kan mysa med Kentis på lördag. Välkommen till verkligheten Elin, fast jag säger som Vanita "verkligheten suger".
PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0