it´s friday im in love.

Vaknade som alltid upp till min fina kentas alarmsingnal klockan 06.00. Sen fortsatte den ringa var femte minut i en timme ungefär tills min morgontrötta karl orkade gå upp. Men hey, vem vill inte vakna till eye of the tiger? Dock sov jag vidare ett tag och stack sen in ill stan för lunch med Majsan och Johanna i domkyrkeparken. Alltid lika trevligt att få höra allt juicy gossip från kära, gamla Berzan. Kan faktiskt erkänna att jag är avis på dem nu med studenten och allt. Jag vill ta den iår igen! Anywho, efter lunchen blev det en tripp på stan och en liten fika och nu sitter jag här och samlar krafter inför kvällens jobb. Har stängngspasset idag igen. Helt äligt hade jag faktiskt nästan hellre gått ut med tjejerna ikväll, men är man fattig så är man och jag behöver pengar. That´s al for now. PUSS,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0