Det är okej att spåra ur.

Orkar inte alls gå igenom allt som hänt sen sist men jag kan i alla fall nämna att jag fått jobb som servitris och vart på en riktigt rolig jobb kick-off. Myst en del med Babe har jag också hunnit med. Mycket har hänt de senaste dagarna och det enda jag kan konstatera att vad som helst kan hända när man minst anar det. Personer kan förändras och sjunka väldigt lågt. Har i alla fall kommit fram till att jag borde ha lite bättre vardagskoll nu när jag fått jobb och allt och samtidigt håller på med körkortet. Så första stoppet mot bättre koll är att köpa en kalender. Riktiga vuxenpoäng till mig där alltså. Men nej, känner att det är dags att avrunda en aning, börjar känna mig grymt tråkig som bara sitter här och rabblar en massa skit. Ska nog istället ta tag i kladdkakan som står i ungen och fetta i mig den.
PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0