031211, 23,16

bfriend frågade idag vad jag önskade i julklapp och jag hade absolut inte den blekaste aningen. nu efter att ha tittar runt lite så tror jag jag har hittat nått. högst upp på listan står en ny piercing i örat, sen det fina karma halsbandet från kyssjohanna och sen skulle jag heller säga neh till nya fina underkläder som han ofc får välja själv. don´t get me wrong, självklart önskar jag mig inte allt, men jag brukar alltid ge en massa exempel på saker jag vill ha för att det ska bli en överaskning, men sen två veckor innan ju så brukar jag bli galen (jag hatar egentligen överaskningar, eller snarare jag är extremt nyfiken) så jag tjatar som ett as om att jag m å s t e få reda på vad jag ska få. det är en av alla mina fina egenskaper hehe... av mamma och pappa blir det dock lite enklare. först och främst önskar jag mig den apsnygga alexander wang väskan, men då jag antar att de inte vill ge mig en julklapp för 15 k efter att jag fick mina fina mac så nöjer jag mig med en CK klocka eller ett par raybans. :) (och nej jag har absolut inte tråkigt här i min ensamhet utan skriver såna här inlägg eftersom att jag vet att ni bryr er så mkt. liksom, vem fan bryr sig inte om vad jag vill ha i julklapp liksom???).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0