you had my heart inside your hand, but you played it to the beet.

Satan i gatan vad najs väder det har varit de senaste dagarna! Tycker synd om de som började jobba den här veckan och går miste om detta. Dagen har förövrigt spenderats med min mor. Vi åkte iväg och la oss på stranden och stekte lite, och nu blir det snart käk. Blir en lugn kväll då jag inte orkar ta min någonstans överhuvudtaget. Dör ju lite halvt när jag bara förflyttar mig från nedervåningen och upp till mitt rum. Ska även börja ta tag i det här med körkort nu med. Känner att det är ganska lame att vara 21 år och fortfarande visa legget som jag skaffade när jag var 15 när jag ska ut. Annars är ju det där med att faktiskt kunna köra bil också ganska najs.. That´s all. PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0