10-10-22,

Att vara sjuk suger hästballe. Klarar inte av att ligga i sängen mer och titta på dåliga serier (tyra banks show liksom. Vem fan tror kvinnan att hon är? Heliga Birgitta eller värsta Ghandi vafan!). Ikväll hatar jag även alla som ska gå ut och alla facebook uppdateringar om huuuur kul folk ska ha det ikväll. TACKA vet jag min otroligt fina hemmakväll med Harry Potter, ostbågar och hostmedicin. Den brukar ju dock innehålla snygga killar, valfritt tilltugg och shots.

Kan även berätta om min fina morgon. Efter att ha vaknat upp från min helvetes natt går jag ner för att dricka vattan och i trädgården ligger det ett dött vildsvin! Okej tänker jag och går upp och lägger mig igen. Nästa gång jag går ner så är det där jäkla grisen flåd och ligger i köket. Okej, tänker jag återigen och går sen upp och lägger mig. Sen, tredje gången jag går ner till köket så står min annars så ömma fader i köket och STYCKAR den stackars grisen i småbitar men värsta köttyxan. Här tänker jag då återigen okej, och går och lägger mig igen.

Här kan vi konstatera två saker.
1, man vet att man bor på landet när man inte tänker så mycket över att ha döda vildsvin utanför och i sitt hus.
2, man borde nog ta sig en funderare på livet när man inte reagerar så mycket på ett flått djur i köket.

Nu räcker det med svammel. GODKVÄLL.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0