you make me wanna die,

Oftast så gråtar jag när jag egentligen inte vill gråta. Nånting har gått fel eller är inte som det ska. Någon har sårat mig och etc. Men nu tror jag faktiskt att det är jag som har gjort fel. Grejen är den att jag vet inte. Jag vet inte vad jag känner eller ens vad jag vill känna. Det jag tror att jag vill ha är kanske inte det jag vill ha innerst inne? Allt är bara komplicerat och fel. Ska jag följa hjärtat och pirret i magen eller huvudet? Ska jag falla för någon igen och veta att det kan innebära att jag blir sårad igen eller välja den säkra vägen där jag vet att jag är trygg. Ska jag våga chansa eller inte. För grejen är att jag inte vet om jag vågar utsätta mig för allt det där igen. Kommer så väl ihåg hur ont det gör. Herregud vad jag behöver Matilda nu.
PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0