The deathly hallows,

Igår blev det inget jobb då det tydligen vart ett stort strömavbrott och hela vårt system krashade. Så jag, Anton, Sebbe och Bindi gick istället och käkade och tittade sen på den nya Harry Potter filmen. Den var riktigt bra faktiskt och det var perfekt bio väder. Efter bion upptäckte vi att mina bussar inte gick så istället följde jag med Anton hem och sov där. Kom hem någon gång runt halv två och stressade som ett as helt i onödan, då Bindi senare ringde och sa att vi inte kunde jobba idag heller eftersom att systemet fortfarande inte var fixat. Så nu sitter jag här, tittar på snön,dricker thé och gisar med en arg och blöt Max. Han vägrar nämligen att gå ut och kissa nu när det är snö ute så tillslut blev jag så irriterad så jag bokstavligt talat slängde ut honom i snön. Inte så populärt konstigt nog.
Det var allt för nu. PUSS.

Kommentarer
Postat av: Sanne

Haha, stackars max! Visste du att det är kattens dag i helgen, typ lördag eller söndag..typ som mors och fars dag!! XD haha! <3

2010-11-25 @ 15:57:46
URL: http://sannewestin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0