I´ve heard it all before.

Sjukt bra och mysig dag. Missade första lektionen och hade sen en redovisning. Efter det åkte Lina och jag hem till hennes sjukt fina hus och väntade på att resten av klassen skulle komma dit. Vi satt och solade ett tag på hennes altan eller brygga vid vattnet och satte sen igång med att fixa lakan till vårt studentflak. Efter det blev det mer solning, fotboll och rygby innan det vart hemfärd. På tåget hem gjorde jag dagens goda gärning då jag hjälpte en stackars mamma att få hennes söta (och tågrädda) son att sluta gråta. Vi lekte och busade hela vägen hem till Kisa.
Nu ikväll kommer jag ta det ganska lugnt och imorgon blir det en runda på stan innan jag åker iväg med klassen till Stjärnarp. Efter det blir det en färd hem till Kalle där det blir volleyboll och solning.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0