I´m so over it, I´ve been there and back.

Balträningen var riktigt, riktigt svettig idag men gud vad kul det var ändå. Överaskningsdansen kan vara det roligaste jag gjort på ganska länge och det här var precis det jag behövde känner jag. Jag behöver få nått annat att tänka på, för jag orkar inte med drama längre. Orkar inte med att tänka på vad jag kunde gjort annorlunda och hur det hade kunnat vara. Jag är liksom over it och back on track. Och nu börjar verkligheten hinna ikapp mig igen, för tydligen har jag en 8 sidor lång engelska uppsats och en religions uppsats tills imorgon. Oupsi så att säga. Så idag/ikväll/inatt är det jag som vrålpluggar.
KISSES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0