tro och tvivel.

Dagen blev inte alls som jag trodde. Vädret höll i sig och regnet öste ner, men istället för att ligga och ruttna i sängen drog jag på mig stövlarna och åkte in till Linköping med John och Rille. Vi vandrade runt i lite olika affärer och jag agerade smakråd åt John. Sen åkte vi hem till Simon och tittade på How I meet your mother och 2 and a half men.
Imorgon ska jag upp tidigt för att gå ner till arbetsförmedlingen. Efter det blir det en tripp till systemet och sen fix oxh trix hemma för en helkväll på stan. Första anhalten blir Olle, sen drar vi oss till Malins lägenhet för att sist men inte minst göra ågatan osäker. Kommer dock sakna ihjäl mig efter min partner in crime Matildis som nu är i Spanien.
KISSES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0