summerbreeze.

Äter frukost och lyssnar på Johnossi. Läser massa bloggar och känner att jag mår riktigt bra idag. På nått sätt är det som att jag har gått vidare. Jag vet inte när det hände eller hur, det bara känns så. Tror det kan ha nått att göra med vänner avsnittet jag såg igår. När Pheobes pojkvän Mike hade friat till henne och Pheobe berättade det för tjejen han dejtade. Tjejen vart helt förkrossad. Visste inte vad hon skulle göra eller hur hon skulle klara sig nu. Pheobes svar på det hela var, " skaffa dig lite värdighet" och pang vad det träffade mig. Värdighet. Det är något jag inte har känt på länge. Förut var jag stark och stod på mig, men den senaste tiden har jag krypit efter dig som en jävla hund. Det är slut på det nu. Den här leken och jävla jakten är slut. Vi är slut. Totalt och helt och hållet, för jag vill faktiskt inte ha dig längre. Det finns inget hos dig som jag saknar. Eller joo, där ljög jag. Jag saknar ditt akvarium och att sitta och mobba dom fula fiskarna för att dom är rädda. Men annars så neej, inget av det du hade att erbjuda är något som jag vill ha just nu.

Fan vad långt det här blev nu. Jag tänkte ju bara berätta att jag äter frukost och lyssnar på Johnossi samt att jag ska åka in till staden idag för att träffa Matild. Jag har saknat henne.
PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0