jag får liksom ingen ordning

Idag har vart en totalt ovärd dag faktiskt, i alla fall om man ser den skolmässigt. Först försov jag mig och fick stressa iväg till skolan, sen fick jag reda på att vi bara hade två lektioner med vääärsta hålet emellan eftersom att den andra lektionen var inställd. Jag och Sanne spenderade dock den tiden med att leka natur töntar och plugga matte i biblioteket, och för en skull så fick jag faktiskt ganska mycket gjort.
Ikväll har jag en massa annat plugg att ta tag i, bland annat en svenska "uppsats" och lite mer matte. Sen lite företagsekonomi också. Fy satan i gatan vad skönt det är att jag slutar om ett halvår.

Just det jag. Jag måste ju också säga att jag idag har fått anmälningsuppgifter och broschyrer från FIDM idag. :)
KISSES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0