this day could be better.

Hemma. Sjuk. Drunknar snart i allt plugg. Orkar knappt gå ner till köket för att hämta lite vatten. Värd dag, eller hur? Jag längtar i alla fall till helgen då Olle och jag har planerat in megamys framför skräckfilm. Men eftersom jag är en mes så ska vi titta på en film i min smak efteråt. Alltså en disney film.
Nu ska jag krypa ner i sängen igen.
PUSS

update: dagen kunde tydligen bli sämre. Igår somnade nämligen min lilla korv, Zack, som är min fasters fina lilla hund in och springer nu omkring i hundhimlen. Det är alltid så jäkla jobbigt när djur dör. Särskillt när de inte ens var sjuka eller något liknande. Men han har det bra nu, min lilla korv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0