say you want me and then text me on my cellphone.

Ord kan inte förklara hur otroligt glad jag är just nu. Trots att jag redan lider av en otroligt jobbig separationsångest trots att Olle bara åkte för två timmar sen så är ändå livet underbart. Mina vänner är fina, och vi är fan gjorda för varann. Att vara osams går inte, livet funkar inte då. Jag är bara otroligt glad att vi är sams igen och pratar med varann. För du är en av de bästa personerna jag vet, en av de som verkligen känner mig ut och in. Du betyder så jävligt mycket.

Kanske inte världens mest smickrande eller bästa bild, men personerna som jag bara vill ge en stor fet kram just nu är dessa två. Fyfasiken vad de är bra alltså.
KISSES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0