nothing to loose

Godmorgon. Idag vaknade jag med dunkande huvud, feber och hosta gånger tusen så jag är hemma. Det är liksom min vanliga tur att bli sjuk precis lagom till dom veckorna då jag verkligen måste vrålplugga för att vi har ständiga prov och inlämingsuppgifter. För när jag är sjuk orkar jag aldrig prestera lika bra, och jag får liksom inte in nått i huvudet. Så idag kommer jag ligga större delen i sängen med en massa thé och lite nya tidningar. Mot kvällen måste jag dock försöka plugga lite för jag har företagsekonomi prov imorgon.
Annars har jag inte så mycket att säga. Resan till Örebro gick bra och tågen var bara lite försenade men det gör inget när man har så fina och roliga människor med sig. Vi fick verkligen ut precis vad vi behövde till vårt projektarbete också, och det var skönt att få ett litet avbrott från vardagen.
KISSES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0