det blod som jag trodde var stilla det fick du att rinna.

Jag vet inte vad jag ska göra. Jag är så jävla glad så jag vet nästan inte vad jag ska göra, samtidigt som det känns som om hela min värld håller på att rasa samman. Jag vet att jag inte kan båda ha kakan och äta den men ett val just nu är både jobbigt och känns näst intill omöjligt. Jag vet att jag har varit världens sämsta kompis och att du faktiskt har en jävla bra anledning till att inte ens vilja prata med mig just nu. jag hoppas bara du vet att jag aldrig ville såra dig, och att om jag kunde göra allt bra så skulle jag det. Jag skäms faktiskt över mig själv och jag har svikit mina egna principer. Jag vet verkligen inte vad jag ska göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0