fy fan vad jag inte orkar det här just nu.

kroppen har lagt av totalt i någon slags sjuk strejk. har lyckats trycka i mig en apelsin i hopp om en c vitamin kick och nu polka te som känns så där skönt och lent i halsen. försöker peppa mig själv till att faktiskt orka sätta mig på den där äckliga bussen och åka upp till dagens förelsäning i kommunikation. går inte så bra faktiskt. vill helst av allt bara lägga mig i sängen och ignonera faktumet att jag seriöst vill kapa av huvudet vid axlarna så att jag slipper huvudvärken, febern, den jävla rinnande näsan och den onda halsen. jag verkligen känner hur den positiva energin flödar som tanten på mammas yoga dvd säger....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0