dagen innan dagen med stort D.

Alltså vid den här tiden imorgon är det ööööver. tentan är skriven och jag har fått tillbaka mitt liv (iaf över helgen, nästa vecka börjar vårerminen). Så, just nu imorgon så är jag nog påväg in till stan, babe och jag har redan bestämt att vi ska ses och fira med en subway lunh (haha så jävla classy, men sjukt gott!!) och sen ska jag sticka och träna. det är nog faktiskt det jag har saknat mest nu, gymmet och sånt. har bara vart igång några veckor men jag känner redan att kroppen inte mår bra av en sån här paus. senare på kvällen blir det hej då fika med sanne och sen hem till mört för film mys. på lördag ska vi äntligen hämta den nya och fina soffan från mio. can´t wait!!
PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0